27 Ekim 2015 Salı

Düşüncelerin Dili Şiirlerdir



************************
Bitkinim suskunum 
Bu aralar  yastayım  çünkü
Hayata Kırgınım Birazda 
Oyun Oynadığı İçin Bana
Çocukluğum Geliyor Aklıma Bazen  
Ve ardından  gülümseme yüzüme 
Gülüyorum  hayata 
Oyunlar gülmek için 
Oyun mu bu hayat diye düşünüyorum 
Kederlere  gülüyorum ve acılara
Düşen yaprak gibiyim 
çarpıyorum bi o yana  bi bu yana 
Göz yaşları ne acı imiş
Yakıyor  gözlerimi 
Belkide  kızarıklığı o dur gözlerimin 
Ağlayamadığımdandır  
Ellerim acıyor 
Tutunmaktan su topladı hayata 
Kanadı  iyileşmiyor 
Tutunamıyorum Hayata 
Gökyüzüne bakıyorum 
yıldızları seyrediyorum bazen 
kayboluyorum aralarında 
unutuyorum  yeryüzünü belkide
izliyorum onları 
sessizliğini yalnızlığını izliyorum 
Yıldızların  sesliği gibiyim 
Uzaktan sessiz 
Yakından bir fırtına  bir  patlama 
Hayata karşı parçalanmak istiyorum
Her parçam  bir atom bombası 
Her anım Fırtına 

********************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder